4/9 - 06
Sitter o lyssnar på en låt som väcker gamla minnen </3 :'(
India Arie - Ready for love, måste va en av de vackraste låtar som gjorts<3 Den väcker minnen, fastän det är en annan av hennes låtar som påminner ännu mer om den dagen</3 Men hela den skivan påminner mig om det så det spelar ingen roll vilken av låtarna...

I am ready for love, why are you hiding from me?
I'd quickly give my freedom, to be held in your captivity
I am ready for love, all of the joy and th pain
And all the time that it takes, just to stay in your good grace
Lately i've been thinking maybe, your'e not ready for me
Maybe you think I need to learn maturity
They say watch what you ask for, cause you might receive
But if you ask me tomorrow, i'll say the same thing
I am ready for love, would you please lend me your ear?
I promise i wont complain, I just need you to acknowledge I am here
If you give half a chance, i'll prove this to you
I will be patient, kind, faithful and true
To the man who loves music, the man who loves art
Respects the spirit world, and thinks with his heart
I... I am ready for love, if you take me in your hands
I will learn what you teach, and do the best that I can
I am ready for love, here with an offering of
My voice , my eyes, my soul, my mind
Tell me what is enough, to prove I am ready for love?
I am ready...

Finaste låten<3

Oj, gah, hjälp, bort med det gamla dåliga...

Idag! Måndag...man förväntar sig inte mycket av en måndag faktiskt, men idag blev en bra måndag:D Fick träffa Lise, det var jättekul^^ Hon är ju typ megasöt^^<3 O så slutade jag tolv idag:D Hade BUP också, o det är ju kuligt^^

Sen efter skolan åkte jag in till drottninggatan o köpte nya mjukisbyxor^^ Gilla massa<3

Den 12 oktober åker jag till Eksjö^^ DET ska bli fett kul:D:D:D

PM till filosofi fördjupningsarbete ska in imorrn..jag vet inte vad jag ska för frågeställningar xD smart jens... NOT!

Nu ska jag sova tror jag..eller skriva PM..eller plugga till psykologiprovet som är på torsdag...hm....Svårt val..xD

JAG MÅSTE KÖPA EN SNYGGSNYGG MÖSSA!!! En sån som Lise vill ha men inte kan ha för hon måste ha en rastamössa xD Eller vafan det heter:P *MOBBA MOBBA MOBA MOBBA*<3

På fredag blir det Muffinsfabriken LISE!! Annars slår jag ihjäl dig!

Tjola..hopp...eller nåt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0