Perfection will not come

This is kinda' my dagbok xD HELL NO, om ni fick se vad jag skrev i min dagbok skulle jag vara tvungen att ta livet av varenda en som läste =D

Jag var i Eksjö förra helgen<3<3 Det var helt underbart, har inte haft så kul på länge asså^^ Lördagkvällen hemma hos Johan och Felix var sjukt kul :'D Youtube är underskattat xD

Det var riktigt sorgligt att behöva åka redan på söndagen... Hade gärna stannat en månad till asså, seriöst! Swan är en av de kuligaste människor jag har träffat nånsin :D Moa är typ den sötaste i hela södra Sverige^^ Och jag ska kidnappa Felix nån vacker dag, bara för att han har coolt hår och en KILT!!! :'D:'D ni andra som jag träffade där nere var också skitkul människor, längtar efter att få träffa er igen också!

Ska försöka ta mig ner dit snart igen, Moa o Swan skulle ju flytta i februari så jag får nog skynda mig...ska nog hinna ner på jullovet, eller kanske tidigare^^ Så var beredda där nere xD

Nä, jag ska inte börja med en massa känslo-snack-skit här nu, för då lär det ta 3 timmar innan jag blir klar, och jag måste ändå skriva på nåt slags krypterat wierdo-sätt för att inte avslöja för mycket detlajer för de som inte ska läsa detta xD Så vi skiter helt enkelt i känslo-biten :D

Haha, The White Stripes med Icky Thump är ju jävligt bra asså :D Cool låt^^

God natt, eller nåt i den stilen

Sometimes the hardest thing and the right thing are the same


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0