Musikalbögen klagar på allt o alla, get ready...

Ok, då var det dags igen....

Egentligen borde jag göra min Medicin-läxa som är tillsimorrn men det skiter jag i just nu för nu är det bloggskrivardags. SÅDESÅ!

Egentligen har jag inte vettigt att skriva om men....skitsamma:D Jag skulle ha åkt till Moa o Swan nere i Eksjö den 5 oktober...men nej...det blir antagligen inget av om jag inte vinner på lotto...måste spara pengar till Camelot i november istället...och det suger bajs, för jag vill göra både och.

DAMP, min väska är nere hos pappa och i min väska ligger alla mina papper och uppgifter som jag ska göra tills imorrn o jag sitter här med blött hår (nyduschad) och orka rinte gå ner till pappa o hämta min väska...so im fucked up, really.

Så måste jag köpa toapapper..det är slut..bara så alla vet XD
Det kan jag ju göra medans jag ändå är nere vid macken o ska hämta väskan hos pappa....SMART NEA!!!

Jag är en musikalbög, it's true<3

Och så börjar jag bli tjock igen...fyfan. Jag måste börja med nåt...vill dansa...igen..men det skulle aldrig mina knän palla...fyfan, jag hatar mina fittgener.

Jag får sova själv inatt..o käka middag själv...hmm..att bo med mamma är ju i princip som att bo själv... great...

The show must go on..bitch

Kommentarer
Postat av: lise

KÄFTEN :( du är inte tjock! *hota med toalettborste och rengöringsmedel*

2007-09-26 @ 13:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0