Neas läxhjälp AB

Jag har insett att jag kommer få hjälpa Lise med hennes läxor mkt det här året xD Hon är för lat för att göra dom själv :O hmm inget illa menat :P

Idag började jag iaf halv elva:D Fast som vanligt kom jag till skolan 40 min innan jag började..HATA att bo i Nykvarn...Jag får flytta in under Lises säng xD Men iaf..missade bussen imorse så pappa fick köra mig til Östertälje...Språken är typ wierdo nu för spaskaläraren är inte i skolan, typ på resa eller nåt..så alla spanska elever har lektion tillsammans med tyskan och franskan...fast ifs så snackar vi bara om språk i allmänhet så det har väl inte så stor betydelse vilken lärare man har då....

Jag blev lite arg på min klass o Anna (lärare)...Vi som har språk i steg 3 eller 4 har lektion typ precis innan lunch o alla andra (typ 90% av klassen) har tidigare på morgonen o får typ jättehål innan lunch..men iaf...nu hade Anna o resten av klassen bestämt att vi skulle ha samhälle innan lunch o sluta sen istället för att ha den efetr lunch..o då krockade det med språket....o så bestämde odm sig för att ha samhälle iaf! utan oss! arg arg..okok jag är inte så himla förtjust i samhälle men ändå..dom kan ju inte lägga två lektioner samtidigt! morr...

Aja jag kom in till samhällen typ en halvtimme innan den slutade...o sen gick jag ner till matsalen med Lise o nåra i hennes klass..jag o Lise tog matlådor o satte oss uppe i grupprummet o käkade, odm andra va tråkiga o stannade i matsalen...

Sen va Lise olydig o gick inte på sin lektion utan hon gick hem ist:O "sjuk"..:P

Nu sitter vi o planerar hur våra pins ska se ut xD En ska det stå typ "anti getingar" på o en ska det stå "Smarta Jens och Bert Bulleätare" på :D Dom kommer bli fett fina:D

Träffade Danne på bussen hem från stan (där jag för övrigt köpte ny hårspray), han mobbade mig för min linje..xD "Äter ni eran egengjorda medicin där eller?!" Damp:P Vi ska hitta på nåt nån gång i veckan:D

Nej nu jävlar...sk ajag fortsätta va social på msn xD

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0