No grönan for me :'(

I torsdags gjorde jag o Lise våra pins, dom blev asfina!!<3 Kolla min bilddagbok (pongomongo) för o se hur fina^^

Igår va jag på bio med Gabbe, vi såg Ciao Bella..den va ganska bra faktiskt :D Sett bättre men också sett sämre...

Idag har jag gjort absolut nada xD Vart hemma...vaknade vid 10, somnade om runt 11, sov till två typ...sen va jag bara hemma o latade mig o gosade med min bäbä<3

Skulle ha drait till grönan idag men jag insåg att jag måste låna pengar av mam o pap om jag ska ha råd...o det orkar jag inte...så då blev det att jag stannade hemma istället...

Nu sitter jag hemma hos pappa o lånar datan..laptopen hos mamma har gått söder...IGEN! *snyft* Så jag kommer antagligen inte skriva så jättemkt i bloggen under den här veckn, om jag inte skriver i skolan...Aja..that's it for today folks. Nu ska jag upp till mamma o titta på Se upp för dårarna o käka cashew- och pistagenötter<3<3<3 ^^

<333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0