Regn, regn, regn, regn, skolfoto

Idag regnar det, MASSOR! Fattar inte, slutar det inte nån gång? xD Jag är ju...väldigt mkt blöt nu ju...o självklart va bussen till Nykvarn försenad.. -.-'

Men iaf..idag började jag halv elva^^ Var i skolan strax innan tio, bussarna är ju dumma o går assällan.. :'( Men iaf.kom till skolan, träffade Lise :D Sen var det våran tur att ta foto, typ halva klassen saknades...haha, lyckat xD Jag fick stå högst upp i mitten:D Jag ser säkert ut som ett mongo...fick stå på en mjuk soff-bänk-likande sak..jag typ vinglade massa.. :/ Aja..om 5 veckor får vi se resultatet...

Idag är det UG..hm..jag tvekar på att gå..men vafan, lika bra o gå o se om det blir nåt av det hela...

Mitt ex loggade in på msn nyss, han är ju ganska ful egenltigen xD Fattar inte hur ag kunde va tsmns med honom...snälla tjejer, vf sa ni inte till mig o skaffa lite vett o dumpa ohnom tidigare?! Aja..nu får han göra vafan han vill, jag bryr mig inte..

Jag fick ett uppdrag idag av pappa...städa mitt fucking-rum, ORKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar inte varför ahn stör sig så mkt på hur det ser ut i mitt rum..han är aldrig där...eller, det hoppas jag iaf att han inte är...

Mina mackor är fan bästaste<3 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0