Bara för att Lise skrev så vill jag också^^ xD

Dilemman får bli dagens ämne... or something in that direction


Haha nu är jag massa mes o inte skriver namn men de som är inblandade vet ju det mesta så.. =P
Mitt största dilemma just nu är vad jag ska göra med -----. Jag tycker om honom jättemycket, men vet inte om jag är kär. Han gillar tydligen mig (FORTFARANDE :O) och vill försöka igen, se om det funkar mellan oss... Och vad är det man säger? Tredje gången gillt? Så det kanske skulle funka nu? Jag kanske bara måste ge det lite tid, vilket jag inte har gjort tidigare..eftersom jag är en väldigt otålig person annars också... Men, vad som får mig att tveka är: Tänk om det inte funkar den här gången heller? Tänk om jag blir den där "Bad Guy" som dumpar igen...? Jag vill verkligen inte det... Har redan varit med om det för många gånger. Alla jag har frågat om råd säger att jags ska satsa... Och då tänker jag ju, visst, why not? Men så kommer det där.."men tänk om...". SÄG ÅT MIG ATT SLUTA TÄNKA SÅ NEGATIVT!! Okej, jag är inte lika negativ och självkritsk som Camilla ;D... men ändå..

Jag har inte träffat Lise sen i måndags och saknar henne massa :( Hon får sluta vara sjuk så långa perioder... Skolan är inte densamma utan henne :/ Visst, jag har ju Sandra^^=D Och Alex...fast inte länge till för den subban ska sluta..:'( Alex my fruuu!!!! Don't leave me.... Men Sandra o Lise är höjdpunkterna med skolan, och det är inte alls lika kul när de inte är där.

Dessutom är jag sååååååå stolt över min engelska uppsats om Wuthering Heights och Romantic Era :D:D:D:D:D:D Den blev verligen sjukt bra och jag blir extremt besviken om jag inte får MVG..xD Sant faktiskt... ^^

Idag var jag för övrigt och köpte ny tröja på HM ^^ Sjukt skön o snygg :) Älska stora mulliga hood-tröjor^^<3 Killmodellerna är kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Danila

fin blogg allt bra med dig ? :)

2011-02-09 @ 21:14:11
URL: http://danila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0